We gebruiken cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Verberg deze melding
 

Veel gestelde vragen:

 

ASSORTIMENT

    01. IK HEB EEN VRAAG OVER EEN ARTIKEL

Wij beantwoorden graag de vragen over de artikelen, neem gerust contact met ons op:
Email: info@adjustforyou
030-8782988

Wij zorgen voor een snel antwoord op u vraag.

BESTELLEN

    01. HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Via de webwinkel:
Voeg de uitgekozen producten toe aan uw winkelwagen en klik op afrekenen om uw gegevens op te geven. 
Mocht er een gewenst artikel niet op voorraad zijn, adviseren we u even contact met ons op te nemen per mail of telefoon.

Per mail:
Er kan een bestelling worden gedaan via de mail, info@adjustforyou.nl
Het volgende graag vermelden:
* De naam van de stichting / organisatie 
* Het adres
* De naam van de gebruiker / cliënt 
* De woning waar mevrouw of meneer woont
* Telefoonnummer is gewenst
* De naam van een contactpersoon

Telefonisch:
Er kan telefonisch een bestelling worden gedaan 030-8782988
Mochten we verhinderd zijn, spreek dan een boodschap in zodat we u zo spoedig mogelijk kunnen terug bellen.

    02. HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS IS DOORGEKOMEN?

Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan is de verzending van de bestelling niet correct verlopen of is er een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer ook je spambox.
Neem in beide gevallen contact met ons op via e-mail: info@adjustforyou.nl of via de telefoon: 030-8782988

    03.STAFFELKORTINGEN

Mochten er in een aantal andere kleuren gewenst zijn, kan er via de mail of telefonisch een bestelling worden gedaan.

BETALEN

    01. WAT ZIJN DE BETAALMETHODES?

Veiligheid bij de betaling is bij Adjustforyou van groot belang, daarom wordt er voor gezorgd dat uw gegevens via een beveiligde verbinding verwerkt worden. 
U kunt bij Adjustforyou betalen via iDEAL, door het geld over te maken of te betalen met factuur.
Met iDEAL kunt u snel betalen via uw eigen bank. U betaalt dan binnen uw vertrouwde internetbankier omgeving. Dit is voor u vertrouwd, gemakkelijk en veilig.
U kunt zonder u aan te melden direct gebruik maken van iDEAL.

Zo werkt betaling via iDEAL 
1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis Bank of ING Bank, kunt u gebruik maken van iDEAL 
2. U plaatst de bestelling in uw winkelwagentje. Vervolgens kunt u kiezen om te betalen met iDEAL. 
3. Dan wordt u doorgeleid naar uw eigen internetbankier omgeving, waar de betaling klaarstaat. 
4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Adjustforyou krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald. 
5. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. 
6. Let goed op dat u na betaling terug keert om uw bestelling af te ronden. 
7. Bij betalingen vauit het buitenland heeft u een IBAN en BIC code nodig.
                            IBAN; NL97INGB0004528465
                            BIC;INGBNL2A


Uw bestelling wordt na ontvangst van uw betaling direct verwerkt en per post bij u bezorgd. Mocht u besluiten de producten - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen en heeft u de bestelling in zijn geheel vooruit betaald, dan storten wij binnen 14 dagen het desbetreffende bedrag automatisch terug.

Zo werkt betaling via een factuur
Vul hier de adres gegevens in van de stichting en woning. ( vernemen ook graag een contatpersoon )
Bij de opmerkingen graag de naam vermelden voor wie de producten zijn. Er zal een factuur bij de bestelling worden bijgevoegt op naam van de bewoner.
De contact persoon (verzorger) zorgt vervolgens dat de factuur bij de cliënten administratie of familie komt.
Mocht het gewenst zijn de factuur direct door te sturen naar de cliëntenadministratie mag u dit ook bij de opmerkingen vermeld worden.

    02. IK HEB EEN KORTINGSBON VAN ADJUSTFORYOU

Met een kortingscode kan online worden afgerekend. Je vult de kortingscode in bij je winkelmandje.

De korting zal worden berekend over het totaal bedrag.

GEGEVENS

    01. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie raadpleeg de Algemene voorwaarden.

LEVERING

    01. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Indien het product op voorraad is en de bestelling voor 16:00 op een werkdag is geplaatst, kun je de bestelling de volgende dag verwachten op het aangegeven adres.
Terug naar boven

    02. KAN IK MIJN BETELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN? 

Er kan worden gekozen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen.

    03. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Voor het verzenden van 1 of 2 produkten zijn de kosten 3,95 excl. BTW. Voor het buitenland geldt een tarief van 9 euro ex btw.
Voor het verzenden van meer produkten zijn de kosten 6,95 excl. BTW Voor het buitenland geldt een tarief van 14,50 euro ex btw.Terug naar boven.

RETOURNEREN

    01. HOE KAN IK RETOURNEREN?

Binnen 14 dagen kunt u het product zonder opgaaf van reden retour sturen.
De voorwaarden hiervoor zijn:

De artikelen dienen ongebruikt en in originele staat te zijn, incl. bevestigde kaartjes en originele verpakking. Het produkt mag uiteraard wel worden gepast
Het pakket dient voldoende gefrankeerd te worden en dit is voor eigen rekening. Indien dit niet het geval is, brengt Adjusforyou de kosten in mindering op het te retourneren bedrag.
De retourzending kan worden gestuurd naar: 
Adjustforyou 
Winterpolder 114 
3991 XZ / Houten.

Adjustforyou zal je retour binnen 14 dagen behandelen.

    02. ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET RETOURNEREN VAN MIJN BETELLING?

Retourneren is voor eigen rekening.

    03. KAN IK EEN PRODUCT RUILEN?

De artikelen dienen ongebruikt en in originele staat te zijn, incl. bevestigde kaartjes en originele verpakking. Het product mag uiteraard wel worden gepast

    04. KAN IK EEN SALE ARTIKEL RETOURNEREN?

Het is ook mogelijk om volgens dezelfde voorwaarde een sale-artikel te retourneren.

NIEUWSBRIEF

    01. HOE KAN IK ME AANMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?

Er kan een email-dres achter gelaten worden op onze website. Je ontvangt dan een bevestigingsemail dat je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

    02. HOE KAN IK ME UITSCHRIJVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?

In de nieuwsbrieven die er wordt ontvangen staat er een link waarmee er kan worden uitgeschreven voor onze nieuwsbrief.

CONTACT

    01. WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN VRAGEN, MENINGEN EN IDEEËN?

Adjustforyou is nauw betrokken bij haar klanten. Wanneer u daarom vragen, meningen of ideeën heeft mail dan gerust naar naar info@adjustforyou.nl.

Wij streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Tevens zijn wij ook telefonisch te bereiken op 030-8782988