ASSORTIMENT

01. IK HEB EEN VRAAG OVER EEN ARTIKEL

Wij beantwoorden graag je vragen over de artikelen, neem gerust contact met ons op via:
e-mail op: info@adjustforyou.nl
per telefoon op: 030-8782988

Wij reageren zo snel mogelijk.

BESTELLEN

01. HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Via de webwinkel:

Voeg de door jou gekozen producten toe aan uw winkelwagen en klik op ‘afrekenen’ om je gegevens op te geven.
Is er een artikel niet op voorraad? Dan adviseren wij je even contact met ons op te nemen per e-mail of via de telefoon.

Per mail:
Er kan een bestelling worden gedaan via het e-mailadres info@adjustforyou.nl
Graag het volgende vermelden:
* De naam van de gebruiker
* Factuur- en bezorgadres
* Telefoonnummer is gewenst
* De naam van een contactpersoon

Per mail vanuit een instelling:
Graag het volgende vermelden:
* De naam van de stichting/organisatie
* Het factuuradres
* Bezorg adres
* De naam van de gebruiker/cliënt
* De woning waar de gebruiker/cliënt woont
* Telefoonnummer is gewenst
* De naam van een contactpersoon

Telefonisch:
Er kan telefonisch een bestelling worden gedaan op 030-8782988
Krijg je ons niet te pakken? Spreek dan onze voicemail in en wij bellen je zo spoedig mogelijk terug.

02. HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS DOORGEKOMEN?
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan is de verzending van de bestelling niet correct verlopen of is er een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer ook altijd uw spambox.

Neem in beide gevallen contact met ons op via e-mail: info@adjustforyou.nl of via de telefoon: 030-8782988.

BETALEN

01. WAT ZIJN DE BETAALMETHODES?
Veiligheid bij de betaling is bij Adjustforyou van groot belang, daarom wordt er voor gezorgd dat je gegevens via een beveiligde verbinding verwerkt worden.

Er kan via de onderstaande methoden worden betaald:

Nederland – IDEAL, bunq
België – Bancontact, Belfius Pay, KBS/CBC,
Duitsland – Giropay
Oostenrijk – EPS
Europa – Sofort banking, SEPA credit transfer
Wereld – Pay Pal

Daarnaast is het ook mogelijk het geld direct over te maken of te betalen per factuur (dit geldt alleen voor instellingen en uitzonderingen).

Met iDEAL kunt je snel betalen via uw eigen bank binnen Nederland. Je betaalt dan binnen uw vertrouwde internetbankier-omgeving. Dit is voor u vertrouwd, gemakkelijk en veilig. Er kan – zonder aanmelden – direct gebruikt worden gemaakt via iDEAL.

Zo werkt betaling via iDEAL:
1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis Bank of ING Bank, kun je gebruik maken van iDEAL
2. Je plaatst de bestelling in je winkelwagentje. Vervolgens kan je kiezen om te betalen met iDEAL.
3. Dan word je doorgeleid naar je eigen internetbankier omgeving, waar de betaling klaarstaat.
4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Adjustforyou krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
5. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je bestelling.
6. Let goed op dat je na betaling terugkeert om uw bestelling af te ronden.
7. Bij betalingen vanuit het buitenland heb je een IBAN en een BIC-code nodig.
Ons IBAN is: NL97INGB0004528465
Onze BIC-code is: INGBNL2A

De bestelling wordt na ontvangst van je betaling direct verwerkt en per post bij het opgegeven bezorgadres bezorgd. Mocht je besluiten de producten – of een deel hiervan – te annuleren of terug te sturen en heeft je de bestelling in zijn geheel vooruit betaald, dan storten wij binnen 14 dagen het desbetreffende bedrag automatisch terug.

Zo werkt betaling via een factuur
Vul de adresgegevens in van de stichting en woning. Ook ontvangen wij graag de naam van een contactpersoon.
Bij de opmerkingen graag de naam van de cliënt/gebruiker vermelden (dus degene voor wie de producten zijn). Er wordt een factuur bij de bestelling bijgevoegd op naam van de bewoner.

De contactpersoon (verzorger) zorgt er vervolgens voor dat de factuur bij de cliëntenadministratie of bij de familie terechtkomt. Is het gewenst dat de factuur direct doorgestuurd wordt naar de cliëntenadministratie? Vermeld dit dan ook bij de opmerkingen, dan zorgen we daarvoor!

02. IK HEB EEN KORTINGSBON VAN ADJUSTFORYOU
Met een kortingscode kan online worden afgerekend. Je vult de kortingscode in in je digitale winkelmand. De korting wordt berekend over het totaalbedrag.

GEGEVENS

01. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS?
Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie raadpleeg de Algemene voorwaarden en ons privacybeleid.

LEVERING

01. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
Indien het product op voorraad is en de bestelling voor 16:00 op een werkdag is geplaatst, kun je de bestelling binnen drie dagen verwachten op het aangegeven adres.

02. KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?
Er kan worden gekozen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen.

Adjustforyou hanteert de volgende verzendkosten

03. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Adjustforyou hanteert de volgende verzendkosten:

De kosten voor het verzenden binnen Nederland bedragen €5,95 exclusief btw.
De kosten voor het verzenden naar het buitenland binnen de EU bedragen €9,00 exclusief btw.
De kosten buiten de EU landen bedragen €24,95 exclusief btw

RETOURNEREN

01. HOE KAN IK RETOURNEREN?
Binnen veertien dagen kun je het product zonder opgaaf van reden retour sturen. De voorwaarden hiervoor zijn:

Het artikel dient ongebruikt en in originele staat te zijn, incl. bevestigde kaartjes en originele verpakking. Het product mag uiteraard wel zijn gepast.
Het pakket dient voldoende gefrankeerd te worden en dit is voor eigen rekening. Indien dit niet het geval is, brengt Adjusforyou de kosten in mindering op het te retourneren bedrag.

De retourzending kan worden gestuurd naar:
Adjustforyou
Papiermolen 26 A0/04
3994 DK Houten

Adjustforyou behandelt uw retour binnen veertien dagen.

02. ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET RETOURNEREN VAN MIJN BESTELLING?
Ja, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

03. KAN IK EEN PRODUCT RUILEN?
Ja, dat kan. Het product dient ongebruikt en in originele staat te zijn, incl. bevestigde kaartjes en originele verpakking. Het product mag uiteraard wel zijn gepast.

04. KAN IK EEN SALE-ARTIKEL RETOURNEREN?
Het is ook mogelijk om onder dezelfde voorwaarden een sale-artikel te retourneren.

NIEUWSBRIEF

01. HOE KAN IK ME AANMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?
Je kunt je e-mailadres achterlaten op onze website. Je ontvangt dan een bevestigingsmail waarin staat dat je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

02. HOE KAN IK ME UITSCHRIJVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?
In de nieuwsbrieven die wij versturen staat een link waarmee je zich kan uitschrijven.

CONTACT

01. WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN VRAGEN, MENINGEN EN IDEEËN?
Adjustforyou is nauw betrokken bij zijn klanten. Zijn er vragen, meningen of ideeën? Mail deze dan naar info@adjustforyou.nl.

Wij streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Tevens zijn wij ook telefonisch te bereiken op 0031 308 782 988.