ASSORTIMENT

01. IK HEB EEN VRAAG OVER EEN ARTIKEL

Wij beantwoorden graag uw vragen over de artikelen, neem gerust contact met ons op via:
e-mail op: info@adjustforyou.nl
per telefoon op: 030-8782988

Wij reageren zo snel mogelijk. 

BESTELLEN

01. HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Via de webwinkel:
Voeg de door u gekozen producten toe aan uw winkelwagen en klik op ‘afrekenen’ om uw gegevens op te geven. 
Is er een artikel niet op voorraad? Dan adviseren wij u even contact met ons op te nemen per e-mail of via de telefoon.

Per mail:
Er kan een bestelling worden gedaan via het e-mailadres info@adjustforyou.nl
Graag het volgende vermelden:
* De naam van de stichting/organisatie 
* Het adres
* De naam van de gebruiker/cliënt 
* De woning waar de gebruiker/cliënt woont
* Telefoonnummer is gewenst
* De naam van een contactpersoon

Telefonisch:
Er kan telefonisch een bestelling worden gedaan op 030-8782988
Krijgt u ons niet te pakken? Spreek dan onze voicemail in en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

02. HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS DOORGEKOMEN?

U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan is de verzending van de bestelling niet correct verlopen of is er een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer ook altijd uw spambox.

Neem in beide gevallen contact met ons op via e-mail: info@adjustforyou.nl of via de telefoon: 030-8782988.   


BETALEN

01. WAT ZIJN DE BETAALMETHODES?

Veiligheid bij de betaling is bij Adjustforyou van groot belang, daarom wordt er voor gezorgd dat uw gegevens via een beveiligde verbinding verwerkt worden. 
U kunt bij Adjustforyou betalen via onderstaande methoden:

Nederland – IDEAL, bunq
België – Bancontact, Belfius Pay, KBS/CBC, 
Duitsland – Giropay
Oostenrijk – EPS
Europa – Sofort banking, SEPA credit transfer
Wereld – Pay Pal

Daarnaast is het ook mogelijk het geld direct over te maken of te betalen per factuur (dit geldt alleen voor instellingen en uitzonderingen).

Met iDEAL kunt u snel betalen via uw eigen bank binnen Nederland. U betaalt dan binnen uw vertrouwde internetbankier-omgeving. Dit is voor u vertrouwd, gemakkelijk en veilig. U kunt – zonder aanmelden – direct gebruik maken van iDEAL.

Zo werkt betaling via iDEAL:
1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis Bank of ING Bank, kunt u gebruik maken van iDEAL 
2. U plaatst de bestelling in uw winkelwagentje. Vervolgens kunt u kiezen om te betalen met iDEAL. 
3. Dan wordt u doorgeleid naar uw eigen internetbankier omgeving, waar de betaling klaarstaat. 
4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Adjustforyou krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald. 
5. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. 
6. Let goed op dat u na betaling terugkeert om uw bestelling af te ronden. 
7. Bij betalingen vanuit het buitenland heeft u een IBAN en een BIC-code nodig.
Ons IBAN is: NL97INGB0004528465
Onze BIC-code is: INGBNL2A

Uw bestelling wordt na ontvangst van uw betaling direct verwerkt en per post bij u bezorgd. Mocht u besluiten de producten – of een deel hiervan – te annuleren of terug te sturen en heeft u de bestelling in zijn geheel vooruit betaald, dan storten wij binnen 14 dagen het desbetreffende bedrag automatisch terug.

Zo werkt betaling via een factuur
Vul de adresgegevens in van de stichting en woning. Ook ontvangen wij graag de naam van een contactpersoon.
Bij de opmerkingen graag de naam van de cliënt/gebruiker vermelden (dus degene voor wie de producten zijn). Er wordt een factuur bij de bestelling bijgevoegd op naam van de bewoner.

De contactpersoon (verzorger) zorgt er vervolgens voor dat de factuur bij de cliëntenadministratie of bij de familie terechtkomt. Is het gewenst dat de factuur direct doorgestuurd wordt naar de cliëntenadministratie? Vermeld dit dan ook bij de opmerkingen.

02. IK HEB EEN KORTINGSBON VAN ADJUSTFORYOU

Met een kortingscode kan online worden afgerekend. U vult de kortingscode in in uw digitale winkelmand. De korting wordt berekend over het totaalbedrag. 


GEGEVENS

01. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS?

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie raadpleeg de Algemene voorwaarden en ons privacybeleid. 


LEVERING

01. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Indien het product op voorraad is en de bestelling voor 16:00 op een werkdag is geplaatst, kunt u de bestelling binnen drie dagen verwachten op het aangegeven adres.

02. KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN? 

Er kan worden gekozen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen.

03. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Voor het verzenden van één product zijn de kosten € 3,95 excl. btw. Voor het buitenland geldt een tarief van € 9,00 exl. btw.
Voor het verzenden van meer producten zijn de kosten € 6,95 excl. btw. Voor het buitenland geldt een tarief van € 14,50 euro exl. btw. 


RETOURNEREN

01. HOE KAN IK RETOURNEREN?

Binnen veertien dagen kunt u het product zonder opgaaf van reden retour sturen. De voorwaarden hiervoor zijn:

Het artikel dient ongebruikt en in originele staat te zijn, incl. bevestigde kaartjes en originele verpakking. Het product mag uiteraard wel zijn gepast.
Het pakket dient voldoende gefrankeerd te worden en dit is voor eigen rekening. Indien dit niet het geval is, brengt Adjusforyou de kosten in mindering op het te retourneren bedrag.

De retourzending kan worden gestuurd naar: 
Adjustforyou 
Papiermolen 26 A0/04
3994 DK Houten

Adjustforyou behandelt uw retour binnen veertien dagen.

02. ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET RETOURNEREN VAN MIJN BESTELLING?

Ja, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

03. KAN IK EEN PRODUCT RUILEN?

Ja, dat kan. Het product dient ongebruikt en in originele staat te zijn, incl. bevestigde kaartjes en originele verpakking. Het product mag uiteraard wel zijn gepast.

04. KAN IK EEN SALE-ARTIKEL RETOURNEREN?

Het is ook mogelijk om onder dezelfde voorwaarden een sale-artikel te retourneren. 


NIEUWSBRIEF

01. HOE KAN IK ME AANMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?

U kunt uw e-mailadres achterlaten op onze website. U ontvangt dan een bevestigingsmail waarin staat dat u bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

02. HOE KAN IK ME UITSCHRIJVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?

In de nieuwsbrieven die wij versturen staat een link waarmee u zich kan uitschrijven. 


CONTACT

01. WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN VRAGEN, MENINGEN EN IDEEËN?

Adjustforyou is nauw betrokken bij zijn klanten. Heeft u vragen, meningen of ideeën? Mail deze dan naar info@adjustforyou.nl.
Wij streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.





















Tevens zijn wij ook telefonisch te bereiken op 0031 308 782 988.